Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 09:57 - новият ми парфюм
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 1345 Коментари: 1 Гласове:
0



Няма друг като него. Даже напразно си взех трите парфюма на Армани от промоцията на Мейси в Ню-Йорк, защото няма как да ги ползвам при така стеклите се обстоятелства. Новият ми парфюм се казва Репел - Insect Repellent pump spray. Пази от кръвожадните индийски (Мумбайски) комари, които използват всеки удобен случай. Има приятен, леко натрапчив, сладникав индийски аромат, но той се брои за лек при такова разнообразие на миризми - особено газовете от японски мотори произведени през ранните 90 и авторикши, които май използват мазут за гориво. Някой да иска индийска храна?

Мумбай, Индия


Тагове:   новият,   парфюм,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. corazon - Не, благодаря,
02.02.2007 23:18
индийската храна не е по вкуса ми, твърде пикантна и твърде много къри. А колкото до разнообразието от миризми, никога не съм била в Индия, но познавам много индийци и определено си имат някаква специфична миризма. Още си спомням кофти миризмата от буса за служители на хотела, за който работех,а ако някой индиец седнеше до мен се въоръжавах с търпение и не дишах. И понякога си мисля, че не живеят в двадесет и първи век, защото в някои части на Индия момчето няма възможност дори да види преди сватбата жената, която родителите му са избрали според разположението на звездите, луната и тем подобни щуротии. Но такава беше съдбата на един мой колега и приятел например. Наистина се надявам да е щастлив, въпреки че няма свобода на избор.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 611980
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031