Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2007 14:21 - аз съм гражданин на ЕС
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 1156 Коментари: 1 Гласове:
0



Отново е събота и разнообразявам останалите задачи от седмицата с разнообразна информация и Кока Кола. Вчера пристигна диска, който си поръчах в местната видеотека +. Дискът е музикален на един шотландец, който носи хубавото шотландско име Марко Бернарди (никакъв шотландец не е, а италианец). Спомних си колко италиански ресторанти имаше в Единбург и как в UK никой не пие boiled milk, а latte (мляко на италиански). Как семейството на човека е имигрирало в Шотландия (вероятно), за да може той да запише музиката си и да я продава отново в Италия на някой от България. А музиката е супер, нещо между саундтрака на Blade Runner (Вангелис), AI 2 на Warp и Model 500 от Детройт с препратка към старото ми Casio SA-21 и първите конзоли на Нинтендо със Super Mario Bros (по които толкова се бях зарибил във Франция като дете, че предпочетох да не отида с всички на първата част на Джурасик Парк).

Вчера бях толкова щастлив, че собственичката на видеотеката Елизабета ме изгледа странно. Преди това си взех блейз-а от химическото (ужасна история с текс мекс в картонена кутия с дупки от Пица Паузе). Гледах и един интересен филм за Втората Световна. А следващата седмица отивам на Cside :) Дано да е хубаво времето, за да можем да отидем в Римини с момичето. Но ако вали, ще отидем във Фиренце (Флоренция). Тя каца във Венеция вечерта и ще ми се наложи да изтърпя онази смрад, която носи романтичното име Venice at night. Най-много се радвам за Римини, естествено.

А сега още малко за заглавието. Говорихме си със секретарката за ЕС и България и аз и обясних как нямах никакви проблеми да направя смяната в Лондон, за да летя до Индия и как на въръщане нямах никакви проблеми да остана в Милано. Само обясних на момичето на летището, че не искам да летя обратно до Лондон. Тя ме пита нещо за виза, а аз казах, че съм гражданин на ЕС и нямаше никакви проблеми. Взех си багажа от лентата за тези, които пристигат от Буенос Айрес и Русия. Но това, което направи впечатление на секретарката беше един безсмислен спор с някакви хора от блога, които ми казаха, че трябва да пиша на български. Аз им казах, че съм жител на ЕС и мога да пиша на който си искам от 23те официални езика.

Също имаше някакви спорове за българската конституция (изключително тъп документ) и законите, които не тълкуват ценностите заложени в конституцията (които ги няма), а могат да отменят разни свободи за които бегло е споменато в конституцията. Като гражданин на ЕС това изобщо не ме засяга, защото ако тъпите закони и конституция на Република България противоречат с европейските, последните са валидни. Много се радвам, защото европейците подлъгаха българските политици с фондовете, а сега връщане назад няма.


Тагове:   гражданин,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veras - artanis
18.06.2007 14:25
Ще ме извиниш, че отново подемам въпросния спор, но не можеш да наричаш Конституцията на България "тъпа". И тъй като пишеш в български сайт, е хубаво, от уважение към околните, които пишат на български, и ти да направиш същото. Иначе се радвам, че можеш да си правиш разходки по света и да се наслаждаваш на факта, че си гражданин на ЕС.
Само, моля те, не наричай Родината ми и нейния основен закон "тъпи". Конституцията си има трески за дялкане, но все пак е Конституция. А ние, все пак, сме в България.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 613136
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930