Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2007 16:13 - толкова е горещо
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 1125 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2007 16:21


Така се получава, че последните дни температурата е над 32 градуса, така че не мога изобщо да работя. Дори и с климатик, зад прозореца всичко свети по един не много естествен начин и ставам малко разконцентриран. Лаптопът също ми топли под ръцете допълнително. А другото е, че колегите ми италианци само си говорят глупости, даже ако ги оставя сами и се върна виждам странни неща, които приличат на лятна свалка (недопустимо, въпреки че колегата ми има лични проблеми в момента, не че много ме интересува). Вчера се видях за малко и с българката, която ми е съсед и тя започна: толкова съм зле днес, 7 часа имах изпит с един топъл костюм. То да не зададе случайно човек въпроса "как си".

Когато питам някой "как си" изобщо не ме интересува как е. Просто това е нормален начин да започнеш разговор. Отговорът нормално е добре, ако човек очевидно има някакви проблеми, например е болен, може да каже: горе-долу, но никога: зле, лошо или да започне да обяснява някакви глупости. Всички харесват усмихнати хора без проблеми. Винаги ми се е налагало да правя тези разяснения на българите на които все нещо не им е наред и все някой се е държал с тях лошо/неуважително или каквото е там. Бих искал да кажа на всички българи, които четат блога ми (на всичките трима): Никога не правете така, защото е смотано.

Иначе вчера гледах Pulp Fiction на Тарантино, много ми хареса. Даде ми го Клаудио на когото помагам да премине към Линукс. Изглежда нормален младеж - от Сицилия. Вчера участвах и в един психологически експеримент на Фабио. Той е от региона на Флоренция и разбира от статистика. Лошото е, че средностатистическият човек не знае за закона за големите числа, така че да поеме някакъв риск в кратката хазартна игра каквото представляваше експериментът. Моята стратегия беше random. Спечелих 3 еуро (наужким). Това е, късмет :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - ха ха ха
22.06.2007 18:12
Аз съм смотана.

Не ме питай никога "Как си?" /най-мразим безсмислени и незаинтересовани въпроси/

Може би точно това двуличие на западняците не харесвам най-много.
А иначе - винаги се усмихвам и не разказвам за проблемите си. Не за друго, а защото така затормозявам себе си.


:):):):):)
цитирай
2. aseng - Тогава не питай:)!
26.06.2007 11:16
Аз отговарям на въпроса "как съм" само, когато усетя, че е зададен протоколно:). Ако не те интересува, не питай, няма да те помисля за неучтив, но в обратния случай ще те помисля за лицемер. Това е определено по-лош вариант.
Не знам, може в Италия така да е прието. Моите познати и аз живеем в България и процедираме така, както е прието тук. Ако дойда в Италия, ше трябва да усвоя тамошния код на поведение, разбира се, но засега съм тук и както сам казваш, повечето българи поне в това отношение разсъждават като мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 611990
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031