Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2007 19:46 - За Европа, изследователската работа и други неща
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 889 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.08.2007 13:37


Тъкмо си говорих на по кафе с един от моите колеги относно изследователската работа, парите и други неща. Този мой колега е много странен, защото сутринта реши, че понеже не може да достигне до два https сайта, то не си е конфигурирал правилно интернет настройките за https. Показах му, че просто сървърите са недостъпни и не е проблемът в неговите настройки, но той не ми повярва и се обади на администратора, който представям си какво си е помислил (каквото си мислят администраторите, когато ги занимаваш с глупости). Това излезе, че е поредният местен, когото не разбирам. Иска добре платена доживотна работа, заплата 1000 еуро на месец, за да си разхожда джаджите до офиса и обратно. Но там е работата, че вероятно ще ги получи. Пари ще вземе от германците, британците и по-работливите жители с европейски паспорти.

Още няколко такива и май ще довърша application-а си за зелена карта (преди години кандидатствах, защото от италианското външно министерство ми бавеха стипендията, но така се получи, че не я довърших, а сега получавам разни напомняния по пощата всеки месец). Не че сега положението е по-различно, но това е нещо предвидимо. Всъщност толкова много неща са предвидими, че дори се изненадах когато го открих. Предвидима е дори глупостта (която знаедно с алчността определя поведението на десните партии в България, примерно). Мислех си за много неща напоследък, които няма с кого да спореля, защото разговорите се превръщат в монолози на отсрещната страна (бих добавил и невъзпитаното държание, когато контактите са от третия вид, т.е. с българи).

Мислех да напиша много неща, но времето ми не струва усилието. Хората, уверени в истинноста на своята версия за добро предпочитат да ти я наложат, отколкото да бъдат възпитани и да се потопят в чудния свят на комуникацията. Или пък са депресирани и искат някой да ги "спаси". Както и да е. Пратиха ми нещо много добро. Събрани на едно място много неща, които иначе трябва да търся едно по едно. Но не само това ме възхищава. Възхищава ме как работи светът, защо има нужда от изследователи и всички други видове професии. Освен, че съм възхитен съм и малко отегчен, но това беше предимно сутринта. Когато човек намери нещо, което си струва, нещата се променят. То предимно е написано с латински (и донякъде гръцки) букви, и това е начинът по който искам да завърша пост-а си.


Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 611971
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031