Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2009 19:50 - Успех!!!
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 1564 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 05.10.2009 19:52


 Като бях дете, братовчед ми никога не обичаше да му казват "на слука" като отива на риболов, защото според него, това значи, че няма да хване нито една риба. Исках да пиша малко за едно много неискрено, според мен, пожелание в България, "успех".

Ако имаш някаква идея, винаги ще се намери някой да ти пожелае успех. Независимо дали е да имаш изпит в университет или някакво бизнес начинание, изникват хиляди хора, които един през друг се надпреварват да ти пожелават успех, късмет и т.н. Например: "Аз играя на борсата.", "Успех!". Или: "Скоро си направих компания.", "Успех!" и т.н.  Особено лицемерно е, когато някой държавен служител ти го каже с мазна усмивка на лицето.

Понеже всички толкова много ти желаят доброто, те продължават да ти пожелават успех дори когато си направил нещо. Например: "Завърших университет.", "Успех!". Или пък: "Сключих добра сделка.", "Успех!". "Реализирах добра печалба.", "Успех!". И така си пожелават успех до безкрай. Някъде преди 7 или 8 години престанах да казвам "Благодаря", когато някой ми пожелае "Успех!". Сега само се усмихвам снизходително на мазните физиономии.

На близките си казвам да ми пожелават "В устата на вълка!" или други грозни неща. Интересно е, не можеш да изглеждаш мазно докато го казваш и носи късмет. Наистина :)




Тагове:   късмет,


Гласувай:
2



1. theladybird - :)
05.10.2009 19:58
Интересно, явно всеки си има свойте странности. Аз пък много мразех едно време майка ми като се помъкне преди изпит или нещо друго важно с чаша вода да ми вървяло по вода, а то като я видя с водата и си знаех, че нещото няма да стане ;)
Поздрави :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 611963
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031