Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2009 15:57 - Новите условия за ползване на Google AdSense
Автор: artanis Категория: Технологии   
Прочетен: 3418 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 14.03.2009 15:58


Преди около половин година или повече реших да тествам Google AdSense на личната си страница (дори съм го тествал и в блога). Идеята ми беше, че понякога ми се е налагало да търся нещо в интернет и да кликам на рекламите. Примерно трябва да си намеря хотел в Прага, гледам страница за метрото на Прага и виждам реклама за хотели в Прага. Или пък си търся водопроводчик и на страницата на водопроводчика има реклама на друг водопроводчик.

За това се регистрирах и сложих по една реклама на някои по незабележими места в сайта ми. От тогава никой не е кликнал на нито една реклама. От Google получавах съвети как да оптимизирам рекламите, т.е. да слагам по повече и на такива места, които да отвлекат вниманието на четящия от съдържанието на страницата. Аз не исках личната ми страница да става информационен боклук и за това не правех промени. Държах си рекламите, най-малкото защото въпреки, че не носеха центове, те не пречеха на никого.

Докато съвсем скоро не получих писмо от Google в което ми обясняват, че понеже имат някаква много умна технология за следене в интернет, трябва да променя условията за ползване на моя личен сайт така че хората да бъдат съгласни Google да ги следи какви сайтове посещават, да им изгради профил и да ги засипва с реклами според техния профил. Идеята никак не ми хареса. Технологията може и да е много интересна, но според мен не е морална. Дори само като ползвам търсачката на Google, те имат достъп до това какво правя в интернет.

Разбира се, махнах всички реклами на Google от сайта си, защото не искам хората, които го посещават да бъдат следени. Последно бях разочарован от голяма компания по време на пукането на .com балона в началото на десетилетието. Тогава Yahoo! направиха пощата си платена, след което разбира се много хора предпочетоха безплата поща на друго място, например gmail. По това време Google измести Yahoo! като предложи по-добро търсене.

Чудех се дали не е дошъл моментът да се появи нещо, което да измести Google. Нещата не стигнаха ли твърде далече? Собствена поща, собствени браузъри, собствена операционна система за мобилни телефони. С целта да бъдем следени и засипвани с досадни реклами по всяко време и на всяко място.



Тагове:   google,   новите,   условия,   adsense,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vboteva - Gramotnost
23.03.2009 20:36
A na men naj-mnogo mi haresva tova, che pishesh smisleno i (pochti) bez pravopisni greshki. Vpechatlena sum, osobeno kato znam, che si mlad chovek :)
P.S.: Izv. za latinicata, no v momenta imam na razpolozhenie samo tova.
цитирай
2. waterlily - Вариантите за реклама, които Гугъл ...
15.04.2009 17:00
Вариантите за реклама, които Гугъл предлага, са доста наболял проблем... Познавам хора, които дадоха хиляди долари за реклама там, по всякакъв начин - почти безрезултатно (продуктът няма значение в случая). И са склонни да дадат още толкова, но въпросът е къде другаде да рекламират. Все още няма алтернатива и май няма изгледи да се появи скоро...
цитирай
3. artanis - waterlily
15.04.2009 19:42
Една от последните реклами, които ме впечатлиха беше една реклама в метрото на Бостън, на Лексъс през 2006. През прозореца на метрото се виждаше анимация с рекламата.

Другото, което ме впечатли са рекламите в началото и края на подкастите. Но мнението ми е като на потребител, не разбирам от реклама.

поздрави:
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 612489
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930