Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2009 12:47 - Забавление в италианските Алпи
Автор: artanis Категория: Туризъм   
Прочетен: 1787 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2009 12:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Въпреки лошия си опит с писане в блога преди полет, реших да напиша това, защото имам доста време преди да взема влака за летището (през 2006 успях да изпусна презокеански полет поради няколко причини една от които беше, че пишех нещо в блога точно преди да замина). В момента съм в градската библиотека с толкова орязан интернет, че не мога дори да си проверя пощата. Как стигнах до тук.

Преди малко повече от година напуснах Роверето след около 3 годишна докторска програма. Този Декември, реших да се върна там като турист. Да се видя със старите колеги и приятели и междувременно да свърша нещо по работа. Бях само за 4 дни, но беше голямо забавление. Още с пристигането се свързах с един бивш колега и настоящ приятел и ходихме да бием бири. С още една бивша колежка и едно момиче от Сардиния.

Вчера отново срещнах нови хора, направих си нови приятели и през цялото време все някой ме черпеше, дори напълно непознати хора. Чак ми стана супер неудобно заради това. От много време не съм излизал навън в София, защото ми е много тъпо, но в Роверето се забавлявах истински. Вероятно пак ще дойда някой път. Може би следващата година. Жалко само, че някои от старите ми приятели вече не са тук и изглежда съм им загубил следата.

Сега следва едно доста дълго пътуване и челен сблъсък с някакви битови проблеми като за добре дошъл обратно. Това вече дори не ми прави впечатление. Дори малко бързам да се прибера заради нормалния интернет (отне ми дълго време докато го открия по принцип) и удобния диван от който е много приятно да се гледат филми по телевизията. И малките радости като да си купя продукти от магазина и да си сготвя нещо вкусно.



Тагове:   алпи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 612493
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930