Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2007 14:28 - химическо чистене "Швейцария"
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.08.2007 13:43


Вчера отново беше един от онези дни в които трябва да направиш хиляди неща и не ти остава време да вършиш основната част от работата си (за това има събота и неделя, но това е друга тема). Сутринта започна с пътуване до другия град, до банката, до един офис и до един магазин за обувки. Магазинът за обувки беше супер, имаше от онези старите кецове на Адидас (дето ги носят Рън ДиЕмСи) за 50 еуро. Но кецовете оставих за друг път. Взех си влака със закъснение и обядвах паста с риба, риба и чипс и ананас. След обяда започнах да работя, но трябваше да си потърся хотел в Лондон. Реших да търся на място. Имам и няколко резервни варианта.

Трябваше да си купя продукти за уикенд-а и понеше трябваше да нося много неща като се връщам отложих пакета с обувките за днес. Тръгнах си малко по-рано, но след 6 е по-скоро по-късно за петък. Оставаше ми да мина през химическото чистене и да си взема блейз-а, защото в понеделник ще летя, а вторник трябва да бъда в Оксфорд. Химическото се казва Швейцария и се смята за най-доброто в града. Чистят блейз за 8.80 еуро, което значи, че трябва всичко да бъде безупречно, но не беше. Беше се скъсало копчето и не го бяха зашили. Казах им, но те ми отговориха, че не зашивали копчета. Ми хубаво, защо тогава да си нося дрехите при Швейцария, а не в едно долнопробно химическо в София, което за 75 еуро цента ще направи същите поразии.

Много се ядосах и си мислех къде ще търся черен конец и как ще го шия така че във вторник да бъде готово. Реших като се прибера да си взема филм в който извънземни разрушават земята и особено малкото градче (и България, разбира се, защото и там са същите услугите). Започнах да си мисля за Бостън как химическото там беше от три поколения и за 6$ правеха чудеса, а не тъпите европейски селяни дето мислят, че съм им длъжен да им давам 8.80 еуро, защото са ми много симпатични. Изчаках във видеотеката Елизабета и някакви други да си изпушат цигарите, да си изпият бирите и дори им правех компания. Казах им за случката и се случи нещо невероятно. Елизабета предложи да ми зашие копчето. Аз помислих, че се шегува, но май не беше така. Видеотеката им се казва "Не само видео", защото има музика, видеоигри и много други неща. Те се пошегуваха, че шият и копчета :)

В крайна сметка копчето е зашито, а освен извънземните си купих и Subliminal sessions 10 на Ерик Морило. И без това бях отлагал от много време да си купя някои от интересните дискове там. Въпреки, че бях много уморен от деня, не бях свършил всичко каквото трябваше, бях супер доволен, защото светът ми си дойде на мястото. Явно работи! И не си мислете, че Елизабета ми заши копчето, защото е добър човек (не казвам, че не е). За видео оставям около 70 еуро на месец. Дори не знаех, че са толкова много докато не ги сметнах сега. И всичко това на фона на масовото пиратство на италианците. Само тя в града има Пинк Флойд, и достави предния диск от Обединеното Кралство - един италиански имигрант. А Ерик Морило е произведен в Румъния за британския пазар, след което е реекспортиран за Италия. Дааа, светът работи. И още нещо. Повече няма да стъпя в химическо чистене "Швейцария". Много са зле, не ходете там.


Тагове:   Швейцария,   чистене,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. answer - мнение
04.08.2007 17:46
Гневът е от седемте смъртни гряха, нали знаеш.

Щом такива дреболии са способни да те изкарат от релси до такава степен, мисля че нещо е объркана цялата ти система на разсъждение.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 613153
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930