Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2007 12:14 - Мнения за продукти, услуги и компании
Автор: artanis Категория: Други   
Прочетен: 964 Коментари: 0 Гласове:
0



Започвам тази тема, защото често ми се налага да търся продукти и услуги в интернет. Обикновено в тези случаи или попадам на сайтове с каталог, където информацията е представена в много сбит и стандартен начин, или представена в изключително позитивна светлина. Когато купувам нещо, обикновено се допитвам до хора, които са ползвали този продукт и/или разчитам на способностите на продавача да ме убеди, че се нуждая точно от това. Понякога, обаче няма как да разчитам на тези неща поради различни причини и обстоятелства.

Няколко пъти съм писал в блога за продукти и услуги, които са ми направили впечатление. Въпреки това, имам чувството, че коментирането на тези неща се заклеймява от всички, защото било реклама. В редките случаи се обсъжда лошото обслужване на някой монополист или голям играч на пазара, което не е точно коментиране на продукти. Например, в момента ме интересува кои са добрите ресторанти в София, с подробности за храна, обслужване, обкръжение. Много ми хареса рибния ресторант Кептън Кук. Търся нещо подобно, само че без риба. Някой знае ли?


Тагове:   мнения,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: artanis
Категория: Други
Прочетен: 613291
Постинги: 167
Коментари: 597
Гласове: 2014
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930